Novas Liv

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Hejdå Vintern Välkommen Våren!

Av laodychells - 11 januari 2014 13:21

Hej! Nu är det inte #vinter längre. Nu är det, #Vår!!   Efter våren vad kommer då?, #sommar!!!   Och guu vad jag längtar till sommarn, p.å.g av att vi har pool nu! :D Och bastu   Nemen aa, just nu är jag i vadagsrummet i det nya huset, vi har nyss fått internet   Men aa, här ser ni skillnaden mellan vår/vinter, nedanför står om det är vår/vinter.

  VINTER

  Vår

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av laodychells - 30 januari 2014 19:09

Hej, idag fick jag en fråga om jag kunnde kolla in en blogg! Så jag gick in på den och tyckte den var väldigt bra! :) Så jag ber er, gå in på hennes blogg: http://amandanygren.devote.se/ ...

Av laodychells - 30 januari 2014 18:37

Hej! Idag kommer det två nyheter... För det första är det att onsdags uppdateringarna är slut. Istället bli det.., Omrösrningar! Men aa, Det kommer en ny på måndag. Sålänge kan ni järna rösta min andra omröstning! Ha det så bra!   ...

Av laodychells - 25 januari 2014 18:12

Hej! Det har fått bli en liten sen onsdags uppdatering. Men här kommer de nya funktionerna: *Nytt tema på bloggen: Regnbåge.   *Flera kategorier.   *Schema på vad jag gjort varje dag.    ....................................................

Av laodychells - 24 januari 2014 23:10


Hej, sry för dålig uppladdning! Onsdags uppdateringen kmr imorgon istället. AJA HUR SOM HELST BÖRJAR VI!   I onsdags var det skridskor i skolan, vi åkte buss dit (inget speciellt) När vi var framme så gick vi in i fel jympasal BADASS CX. Sen på...

Av laodychells - 16 januari 2014 22:24


Hei hei ;3 Det blir en sen ''onsdags uppdatering'' för jag glömmde bloggen alltså, totalt.. Men nu är det på gång ;) Temat är: *HORSES   ...

Presentation


Jag e en tjej på 10 år som älskar smink och skönhet/mode. Detta e en blogg på mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen??
 Den bästa jag sett
 Det finns inga ord..
 Den är garanterat bäst!
 Väldigt bra
 Bra
 Sådär
 Gillar inte bloggen
 Hatar den
 Ta bort den!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LaodyChells

Decorated Green Christmas Tree

LaodyChells

Mini Rage Face Happy Smiley

LaodyChells

Lucky Charms Rainbow

Happy blog ^^

Mini Rage Face Happy Smiley

mjaw

Shugo Chara - Ran's Egg

Ovido - Quiz & Flashcards