Novas Liv

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av laodychells - 10 januari 2014 22:15

1. Next to you - Justin Bieber feat. Chris Brown

2. Dark horse - Katy Perry

3. Work B**ch - Britney Spears

4. Timber - Ke$ha feat. Pitbull 

5. Come and get it - Selena Gomez

6. Vegas girl - Conor maynard

7. Counting stars - Onerepublic

8. Animals - Martin Garrix

9. The luckiest girl on the planet - (Vet inte)

10.Undictionally - Katy Perry

Av laodychells - 10 januari 2014 21:51

Hej jag tänkte ge lite info om imorgon   

Imorgon så ska vi flytta, till det nya huset. Det känns bra men samtidigt nervöst och osäkert. Så ni vet att imorgon, kväll så kmr jag kanske skriva ett inlägg om hur det gick, vad som hände, hur det känns och mer. Aja ha det så bra  

 

Av laodychells - 10 januari 2014 21:37

Hej! Jag fick en fråga om jag hade spelet starstable.Starstable är ett häst spel   Hur som helst. Ja det har jag. Så här kommer lite olika frågor 

Favorit häst i sso?

Min favorit häst i sso är NightAngel, det är en arab häst och jag tycker ''That's Great!'' xD

 

Vilken level är du i?

Jag är i level 11 fast jag brukar säga tolv efter som jag levlar snart.

 

Det bästa med starstableonline?

Jag tycker det bästa med starstable är att man har egna hästar, träffar kompisar och mycket mer!

 

Bästa kompis i starstableOnline?

Min bästa kompis i sso heter Anasofia Riverborn  

 

Okej, nu är det slut med ~Frågestunden~

Och jaow här kommer en bild:

 

Starstable's hemsida: http://www.starstable.com/se/

Mitt sso namn: Nellie Friendtree

Hejdå, hoppas ni har det bra.  

Av laodychells - 10 januari 2014 21:25

Hej jag har ändrat lite planer.   Istället för temat ''Ros'' är temat ''Manga/Anime'' (det är typ som nightcore.). Och Anime är typ lite söta och coola figurer :3 Här är en bild på en:

 

OBS. Bilden är inte tagen av mig utan den är från Google.

Aja, ha det så bra  

Av laodychells - 10 januari 2014 14:33

Hej nu är det #friday och skolan är slut för denna veckan.   

Jag tänkte på att jag har ju ett tema på bloggen, (vinter) och jag kännde att det blir lite tråkigt när det redan varit b.l.a julafton, jullov, och mer. Så jag tänkte ändra temat! Det det blir är.....,

 

Ros tema! :D

Så jag hoppas ni var nöjda med inlägget så hörs vi, hejdå!  

Av laodychells - 10 januari 2014 06:37

Nu är det morgon vilket betyder skola D: Hatar skola skiten.. Aja det är ju fredag. Vilket betyder helg   #LoveFridays

Hur som helst, är klockan ungefär 06:45 (just nu)

Det ar bara allt jag tänkte säga, 

#LoveFridays

Presentation


Jag e en tjej på 10 år som älskar smink och skönhet/mode. Detta e en blogg på mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen??
 Den bästa jag sett
 Det finns inga ord..
 Den är garanterat bäst!
 Väldigt bra
 Bra
 Sådär
 Gillar inte bloggen
 Hatar den
 Ta bort den!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LaodyChells

Decorated Green Christmas Tree

LaodyChells

Mini Rage Face Happy Smiley

LaodyChells

Lucky Charms Rainbow

Happy blog ^^

Mini Rage Face Happy Smiley

mjaw

Shugo Chara - Ran's Egg

Ovido - Quiz & Flashcards